lördag 24 oktober 2009

Mormorsrutor

Visar filten som jag håller på att virka till Nathalie. Har än så länge bara kommit halvvägs. Det är väldigt enkelt att virka mormorsrutor men det tar lite tid. Det blir ett par rutor per kväll. Valde färgerna när det fortfarande var sommarvärme ute, nu hade jag kanske valt lite mysigare, mörkare färger men å andra sidan så blir väl filten färdig lagom till våren=)


Close up på mina rutor!
Nu är Noah hos farmor och farfar och Nathalie "lånas ut" till J, M och lilla L. J och M ska få testa på hur det är att vara tvåbarnsföräldrar! För oss blir det bröllop och sova på hotell - lyxigt för en trött småbarnsmamma=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, vilken gullig filt! Passar ju perfekt till lilla Nathalie.

Lycka till med din nya blogg, jag kommer kika in här ofta:-)

Hälsningar Hanna

Unknown sa...

Vilken fin filt! Inte visste jag att du höll på med sånt här - vi kan ju ha syjunta ihop =)
Ska bli kul att ses på tisdag!
Kram från Johanna