fredag 30 september 2011

Vårt badrum i PLAZA Interiör Nr 10 2011


Hej på er! Vår badrum är med i nya tjocka PLAZA Interiör. Gulliga Anna Truelsen, stylist och Jonas Lundberg, fotograf, var hemma hos oss för några månadersedan och nu är reportaget med i en av mina favorittidningar:-) För en inredningsmagasinsnarkoman som jag så är det ju som att en dröm blivit sann:-) 

Snart kommer reportaget även med i en norsk tidning. Ska bli roligt att se.

Hoppas ni mår bra. Jag tillbringade fredagskvällen med Nathalie och hennes farmor på akuten. Nathalie vägrade att stödja på sitt högra ben och farmor trodde att hon trampat snett när de varit ute i skogen tidigare idag. Efter lite undersökningar och röntgenbilder fick vi reda på att hon har en green stick-fraktur. Stackars liten var så dudktig på sjukhuset.

Nu ser vi fram emot två härliga lediga höstdagar. Kram på er!

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Aaaaaaah vilket vackert badrum! Och GOLVET!!! Ska genast skriva ner i min "kom-ihåg-bok"!!!! Och skåpt!! Oj oj! Vilka insirationsbilder!!
Varför har jag inte hittat er förut!? :)
Ha en fortsatt bra helg! Kramar!

Små Idéer sa...

SUPER FINT!!! Grattis vad roligt!

Petra sa...

Bättre sent än aldrig... Vilket vackert golv (i badrummet)! Det är ju några år sedan golvet visades i Plaza Interiör och på din blogg, men kommer du ihåg vad golvet heter, eller vilken leverantör det är från? //petra

mrfenster24 sa...

Es ist schön, dass Sie mit uns teilen, solche Beiträge geben eine Menge Inspiration.