lördag 5 november 2011

Härliga flaskor

Har ni sett de här fina flaskorna med vitt och grönt te? Jag hittade dem på MAXI i veckan och trots att jag är en kaffefantast så fick de följa med hem. Bara 19 kronor styck!
Blueberry white tea - låter gott och passar perfekt in hemma i vårt vit/blåa hem.
Hoppas att ni har en fin lördag! I förmiddags var hela familjen ute i trädgården. Äntligen har de stora maskinerna fyllt igen hålen och lämnat oss för andra uppdrag. Dräneringen är klar! Jag bar in och staplade ved under tak. Det blev en sån där lagom lördagsträning när man är hostig och seg. Solen lös och barnen drog varandra i pulkor i leran... Haha, ja, varför inte!? Nu har vår Noah flugit iväg på maskeradkalas klädd som spindelmannen. Han är fyra år och det är andra gången som han är iväg själv utan föräldrar på kalas.

Sköt om er, kram!

5 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men oj vilka fina flaskor! Dom måste jag titta efter!!
Haha, pulka i leran! Det lät härligt!!!

Ha en skön söndag!! KRAM!

Anna sa...

Åhh, det blir nog att åka till Maxi snart! Jag såg dessa flaskor på ett café och blev helt såld!

Johanna Stålros sa...

Ja jag köpte dem oxå för ett tag sen och sparade flaskorna- så snygga;) Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Min syster har den turkosa flaskan som dekoration .....snyggt !!

Hittade hit via Anna och lägger mig til som följare...här fanns mycket fint att titta och inspireras av ..*ler

Kram från Pernilla på Piazzan

HOUSE of ADELA sa...

Härligt att hitta din blogg! Vilket badrum ni har!!! Kan inte sluta dregla....;D;D

Kram
Adela