lördag 7 november 2009

Premiär


Silverhjärta att hänga i granen eller på t ex ett blockljus 29:-


Ängel i zink att hänga på väggen eller dörren, 30 cm hög, 199:-


Idag har Nordljus premiär av sin nya fina webbshop. Klicka här för att se webbshoppen och alla fina julnyheter!

Nu närmar sig julen sakta men säkert! Jag försöker smyga långsamt. Har köpt två jultidningar och en liten vit hyacint men skulle egentligen vilja hugga en gran och pynta hela huset med vackra ting i zink, vitt och rött. Gillar du heminredning, smycken, spaprodukter och julen? Vill du bjuda in dina vänner på fika eller glöggkväll? Maila mig och boka ett Nordljus hemparty! Som värdinna får du välja gåvor från hela Nordljus sortiment. Jag kan ta ett par bokningar till innan jul.

Fortsatt trevlig helg till er alla!

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

De verkar ha så mycket fint på Nordljus home.

Vad kul att du känner till Churchstreet...= ), ja, där är supermysigt och jättegott, jag tror att jag är mätt än = )!

Kram L-L

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så mycket fint! Jag får försöka hinna med en tur till Nordljus om ett par veckor. Kommer ursprungligen från Sundsvall och åker hem och hälsar på i slutet av november. Måste bara låna bil.... :-)

Rörande sprayfärgen jag använt på lampan. Det är vanlig matt sprayfärg från Clas Ohlson. Så inget fancy. Trikset är nog att ha tålamod och spraya många omgånger, i tunna lager. Tror det blev 5 lager tillslut...

Hoppas du har haft en riktigt fin söndag!