torsdag 5 augusti 2010

Flaggor

I vår trappa har, förutom fotoväggen, även en vitmålad gammal knoppbräda kommit upp. Knoppbrädan har min morfar gjort en gång i tiden och den var egentligen mycket längre men jag har sågat av den eftersom den var ganska skadad. Morfar hängde trädgårdsverktyg som räfsor och spadar på de långa "knopparna" så det är ju inte så konstigt att den är lite ruffig.

Istället för trädgårdsverktyg har jag hängt upp Nathalies små flaggor från Maileg. De fick flytta ut från hennes rum eftersom de inte riktigt stämde med hennes övriga prylar.

Sommarvädret har blivit lite kallare men ännu är det sommar och jag njuter av ledigheten! Många kramar till er som läser min blogg trots dålig uppdatering nu under sommaren!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Claudia!
Tack för din gulliga grattishälsning hos mig:)

Vilken bra idé att hänga Mailegvimplarna på knoppbrädan sådär, det kanske jag ska ta efter;)


Ha en härlig söndag söta du!

Kraam Jenny

Engelska Villan sa...

Helleu!!
Jag älskar Maileg!! Allstå, kan inte jag få vara typ 5 igen och få leka med alla fina Mailegkaniner och ha fina vimplar i taket!? Nähä, men då får jag väl tvinga mina barn att göra det då, hihi!
Jag håller precis på att sy såna vimplar fast i andra färger.
Fotoväggen ser jättefin ut!
Kraaam Anna

Ylva sa...

Vad dundersött med flaggorna sådär :)