fredag 12 februari 2010

Ett virkat N

Jag gillar bokstäver och jag gillar at virka så varför inte virka en bokstav?! Det blev ett N i rosa, vitt och grått till Nathalie. Viste ser det ut som att hon gillar det!

Här står Net lite nonchalant lutat i en av våra loppisfåtöljer. Baksidan är vit och har en rosa kant.

Hoppas att ni får en riktig mysig fredag och en härlig helg! I morgon ska vi åka och hämta hem lite möbler som vi haft magasinerade i svärföräldrarnas lada! Äntligen får jag hit mitt vitrinskåp som jag ska måla och fixa till så att det passar i vårt "nya" kök!

Kram

9 kommentarer:

Cathrin sa...

Jag fortsätter nog att härma dig som en värsta copycat(har virkat en rund och en fyrkantig grytlapp efter att ha kikat in hos dig) för den där virkade bokstaven var otroligt söt! Och en sådan sötis den var till sedan!

Min virkade pläd tar TID så jag måste ha några mindre virkprojekt att bryta av med också för att inte trötta på virkandet totalt. Och även jag är förtjust i bokstäver så det är väl bara att testa på.

Ha en fin helg!
Kram
Cathrin

fröken knopp sa...

Så Fint!!! Lyckliga tjejen..:)

O vilka underbara tyger o färger du valt till hennes rum!! så fint!!!

Hoppas att ni får en ljuvlig helg!!

Kramar Elin

Jenny sa...

Hej!
Åh så söt hon är lilla Nathalie och ett sånt fint N du virkat åt henne:)

Ser fram emot att få se ditt vitrinskåp sen!

Ha en trevlig helg du oxå,

Kram Jenny

Vintage House sa...

Hej hej,
vilken underbar bokstav som du har virkat. Jag varken virkar eller stickar..
Vad kul att du tyckte om mina fynd, ska bli kul att får se ditt skåp när det är klart:)
ha det så gott!
kram
sandra

Anci sa...

Jättefint N !! Och så kul med något annorlunda.

Kram
Anci

Fånga dagen sa...

Vilken häftig idé att virka en bokstav, snyggt och populärt såg det ut som.
Jag gillade dina nya tyger otroligt mycket, de blir fina att inreda med.
Ha en fin alla hjärtans dag.
Kram Lena

Hannis sa...

Men så söt!
Nog ser bokstaven ut att vara gillad=))

Ha en skön helg/
Kram Hannis

Ylva sa...

men herregud vad fint!! Helt otroligt. Jag ska göra ett inlägg om virkning framöver, är det ok om jag lånar bilden? (Länkar förstås)

/Ylva

GKriszti sa...

Nagyon szép! Jó ötlet!