torsdag 11 februari 2010

Hej soliga torsdag!

Tyvärr syns det inte att det är soligt på bilden men här i Alingsås har vi vackraste vintervädret idag. Tyvärr uppskattar man det ju inte riktigt lika mycket nu som man gjorde innan jul. Nu vill jag bara ha vår och längtar sååå!

Idag ska jag börja inreda Nathalies lilla rum. Köpte fyra nya tyger och ett rosarutigt band igår. Blev helt förälskad i Tildaserien på Panduro och ville egentligen köpa mycket mycket mer... Ska se vad jag hinner sy idag. Har även lite andra projekt på gång.

Flera har frågat efter bilder på vårt kök. Just nu är det kaos eftersom luckorna är inlämnade för omlackering. Förhoppningsvis är de uppe igen i början av nästa vecka! Då visar jag bilder!

Hoppas ni också får lite sol på er idag! Kram

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Vad härligt med sol, om bara snön kunde försvinna nu oxå så hade det känts mer som att vi är på väg mot vår!

Vilka fina tyger du köpt! :)

Ha en härlig eftermiddag,

kram Jenny

LillaSysterLiten sa...

hittade precis hit. åå, vilken fin blogg. fick massa inspiration.

ses snart igen
/Jeanette

Malin sa...

HEJ!

Vilka fina tyger du ska sy utav. Jag älskar att sätta upp nya gardiner, just nu är det köket som står på tur. Kul med ny färg på köksluckorna, Vilken färg blir det och vart har du lämnar dom?

Tack för titten, jag kommer åter =)

Kram Malin

Anneli sa...

Hejsan.

Jättefina tyger du köpt!

Ska bli kul att se vad du ska sy.

Visst har vi fint väder idag, solen värmer faktiskt!

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.

Fröken Tindra sa...

Det var underbart ute idag!!
Tildasakerna du köpt är precis i min smak! Har själv kikat på dem. Det får nog bli en liten investering längre fram i de nya tygerna.
Kram!

Mia sa...

Vi har också haft sol idag. Jag passar på att fota lite inomhus nu för man vet aldrig när solen tittar fram igen.
Så söta tyger och band, de har verkligen mycket fint men det är ganska dyrt. Tror att de hade lite rea på deras blommiga burkar i butiken i stan.

Trevlig kväll
Mia